خرید تاب از سایت نی نی آنیل
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سایت نی نی آنیل یک سایت کامل برای خرید لوازم کودک

تاب اسپرت آنیل چیست؟

تاب‌های اسپرت آنیل مناسب با نوزاد و کودک دختر یا پسر شما طراحی شده است. تاب آنیل، تاب‌های پلاستیکی و ننو یا همان گهواره‌های آویزان مناسب استراحت و خواب را باز طراحی کرده است. در این طراحی سعی شده تا ویژگی‌های تاب ننو را حفظ نماییم. بچه شما در عین تاب بازی به دلیل راحتی و نرمی تشک و حرکات پاندولی تاب به خوابی عمیق فرور رود.

چگونه تاب کودک آنیل را نصب کنیم؟

تاب کودک برای نصب در فضای خانه یا فضای باز طراحی شده است. برای اتصال آن شما می‌توانید از بارفیکس و یک قلاب S یا حلقه‌های هرزگرد استفاده نمایید. در صورت آویزان کردن از سقف خانه نیاز به یک یک زنجیر و قلاب S خواهید داشت. تمامی این تجهیزات قابل خرید از بخش تجهیزات وب سایت است یا به راحتی از هر ابزار فروشی تهیه نمایید.

تاب کودک اسپرت شامل طرح‌های است که مناسب دختر خانم‌ها و آقا پسرها خواهد بود. جنس و خصوصیات تاب‌‌های کودک آنیل همگی یکسان است. تنها طرح پارچه تفکیک دخترانه، پسرانه و اسپرت را ایجاد کرده است. پیشنهاد ما این است ابتدا تاب‌ دخترانه یا تاب پسرانه را مشاهده نمایید و پس از مقایسه با این محصول خرید خود را نهایی نمایید.

تاب‌‌های پارک از وسایل محکمی برای تحمل بازی کودکان در طی روزهای سال طراحی شده است. لذا استحکام اولویت این دست از تاب‌ها است. تاب‌ خانگی موجود در بازار نیز که تا کنون مشاهده کرده‌اید، بدون استفاده از ایده مناسب در طراحی نظیر تمامی تاب‌های قدیمی طراحی شده است. این اسباب بازی‌ها از صفحات پلاستیک خشک استفاده کرده‌اند.

تاب ننو آنیل با استفاده از تشک نرم و قابلیت پاندولی و همچنین خصوصیت تغییر وضعیت به تشک خواب طراحی شده است.

لذا نیازی به کنترل و نظارت هنگام تاب بازی کودک خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : دو شنبه 29 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی